duminică, 7 februarie 2010

Putin ...''timida''.


Nu ştiu..mi se pare ciudat.Am blog?..da,am blog.Si am decis sa-mi fac blog pentru ca vreau sa va impart si voua ceva..din gandurile mele.Uneori puerile,infantile..uneori mai ''mature'' sa le zic asa.Sunt oarecum..''timida'' acum,pentru ca,momentan,n-am nicio idee despre ce am sa scriu in acest blog.Poate am sa scriu despre viata mea.Visele mele.Iluziile mele.Totul..aproape totul..O foarte buna prietena mi-a dat defapt ideea de a-mi face blog.Si am acceptat.De acum ramane de vazut ce va urma sa scriu....

Un comentariu:

  1. ;))
    Eu zic ca ar fi un inceput,deoarece tu inca mai vezi totul "in culori".Sau cel putin asa cred eu!Esti plina de viata si mereu cu zambetul pe buze..Profita de asta..acum,cat mai poti!
    Doar stii,Te iubesc.

    RăspundețiȘtergere