marți, 23 februarie 2010

..fara inspiratie.


-marti..cu gandul aiurea..;sincer,nici eu nu mai stiu la ce sa ma gandesc.
-n-am nicio idee despre ce sa scriu; da,n-am imaginatie !; eh..se mai intampla,nu?..
-imi pun putina muzica,ascult aceeasi melodie de n ori..si,o fredonez;
-a da,cred ca stiu la ce am sa ma gandesc..la viitor..la viitorul meu care e..absent;
-nu mai am incredere in mine...e ceva destul de grav,nu?
-schimbare..nu,nu mai vreau...iar schimbare?..pfff..;
-o seara petrecuta cu fratemiu` cel zapacit nu e chiar asa de ..plictisitoare,dar totusi..e;
-cred ca am sa ma uit la un film cu el..;

-si ...cu toate astea,am sa ma gandesc..tot la un El;..la un ''el'' care imi da batai de cap..8-| ;

-cred ca am sa inchei,deoarece..chiar n-am imaginatie la ora asta ;

noapte buna ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu