sâmbătă, 13 februarie 2010

amintire ţesuta-n poveste.


In ulitmele zile..stateam si ma gandeam la tine ! ma intrebam ce mai faci,cum o mai duci....;
Si stiu,poate ar trebuie sa nu-mi mai pese,sa nu ma mai gandesc la asta,dar..mi-e imposibil ! spune-mi,cum sa uit 8 ani petrecuti cu tine? cum as putea lasa balta toate momentele petrecute impreuna? neplacute,placute..distracive,bune..rele..cum erau ele;mi-am amintit aproape tot ce am facut impreuna;ne cunosteam fiecare zambet..fiecare lacrima,erai practic ''sora'' mea,prietena mea cea mai buna si in acelasi timp erai persoana care tipa la mine pentru a ma indrepata si erai singura care ma avertiza cand greseam.

Ma iubeai neconditionat..erai aici langa mine mereu,fara sa te impui ! cu tine am fost la bunica,unde avem atatea amintiri;cu tine am fost la ''iarba verde'' si fugeam ca nebunele ca sa nu ne prinda un sarpe,care era cat un deget;

cu tine am dormit de-atatea ori si te strangeam in brate atat de mult,incat tu te sufocai si imi spunei sa ma dau mai incolo,iar apoi,tu erai cea care ma imbratisa la fel de tare;tu ma alintai in toate felurile;
da stiu..ne-am certat de n ori,dar..ne impacm repede,nu? pentru ca aveam nevoie una de cealalta;

cu tine mi-am petrecut un Revelion...da stiu,mai putin placut,dar totusi..a fost frumos..pana la 6 dimineata,mai stii? ;



cu tine radeam pana la epuizare,pur si simplu..nu mai puteam face fata rasului si la sfarsit..ne dadeam seama ca radeam..degeaba;

Tu mi-ai fost alaturi in toate momentele mele ,8 ani de zile ! iar eu,la randul meu,am fost langa tine,intotdeauna;

Iti multumesc,pentru tot...!

daca as spune ca nu mi-e dor,as minti..asa ca da ,spun..Mi-e dor !

si stiu,ca undeva acolo,in sufletul tau..si tie ti-e dor...nu nega !

nici nu stiu de ce am ales sa scriu despre tine,despre noi..;poate pentru ca imi doream atat de mult sa stie lumea...ca am trait o prietenie nevionovata si plina de amintiri !

si stii?undeva,acolo in inima si-n sufletul meu,voi fi langa tine,mereu ,D !

pacat ca s-a sfarsit asa..

Ai grija de tine !


Cu drag,
Daru
ţu` tau.



4 comentarii:

  1. foarte misto, copil.
    stii vorba aia.. "nu plange ca s-a terminat; zambeste ca s-a intamplat.."

    stii ca a trecut; tre' sa treci peste.
    important e prezentul si viitorul.
    +faptul ca eu te iubesc. :* >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-e dor sa va vad pe strada de mana,razand ..
    frumos tot ce ai scris despre voi :X

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie mi-e dor,Rox !

    dar nah...asa a fost sa fie ! :-<..

    oricum,multumesc ! :*

    si multumesc,Den !

    si eu te iubesc ! >:D<

    RăspundețiȘtergere