sâmbătă, 20 februarie 2010

..nerabdare..


Te astept!..hai,nu vii? te astept de ceva timp si tu inca nu apari.Oare ti-e frica? nu cred;tu mereu ai venit vesela si plina de surprize si in plus..nu cred ca ti-ar fi frica de ceva ! mereu esti aceeasi si totusi,esti diferita de fiecare data; mereu aduci ceva nou pentru mine,cred ca pentru toti;,mereu ma lasi cu amintiri placute si neplacute; mereu aduci in viata mea pe cineva nou sau...vechi; mereu imi dai pofta de viata si pofta de distractie; mereu aduci soarele ala dogoritor; mereu aduci canicula aia de care nu mai pot scapa cateva zile; mereu stii sa faci oamenii sa zambeasca; mereu aduci bucuria in sufletele oamneilor de a striga'' Freedom !'' atunci cand vii; mereu te astept cu nerabdare; mereu esti plina de culori ; mereu...

Dar,in anul acesta te astept cum nu te-am mai asteptat in niciun an !

si stii? cred ca stiu ce trebuie sa fac..sa astept sa treaca astea 3 luni si sa am rabdare,pentru ca,vorba aia ''Vara n-a mancat-o lupu !''

Stiu ca esti pe drum !

Abia astept sa te siimt !


p.s: si vezi sa nu-mi aduci neplaceri si lacrimi ! sa-mi aduci surprize placute.


Te-am pupat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu