luni, 15 februarie 2010

...monotonie.


Ma simt singura,desi nu sunt.Simt ca o iau razna.Sunt sufocata de la atata praf de ura si invidie.Nu mai vreau..nu mai pot.. As vrea sa pot schimba,ceva...dar,cum? cand fiecare zi e monotona. luni..dimineata,trezit la ora 8,micul-dejun,invatat si ..scoala.6 ore unde simt ca o iau razna de la atata predat si ascultat.plus ca incerc sa camuflez..zambind, si sa-mi ascund nelinistea si plictiseala din mine,apoi..ma intorc acasa.daca ''apuc'', mananc ceva,daca nu,stau nemancata.scriu.apoi..colac-peste-pupaza o cearta cu tata imi strica de tot toata seara.o ora-doua la pc unde stau pe mess si imi pierd timpul sau la tv unde ''frec'' canalele sa gasesc ceva interesant.iar apoi..ma bag in pat,imi pun castile in urechi,ascult muzica si..somn.


nu reusesc sa dorm.ma trezesc pe la 2-3 noaptea si incep sa citesc ceva..,ma ''apuca'' somnul din nou,incerc sa caut putina liniste in mine si..adorm.

iar apoi,din nou..alta zi,dar mereu aceeasi pentru mine.


in fiecare zi caut o farama de fericire sau de ceva..sa ma faca sa ma simt fericita..dar,sunt obosita deja sa mai sper,sa visez,caci imi ia prea mult timp sa ma realizez.



''Cand inima ti-e goala,orice zi e infernala !''

Un comentariu:

  1. Da:-j
    Of in fiecare zi e la fel:-j
    dar ce conteaza :-Ai prieteni care nu vor lasa!
    Nu te simti niciodata abandonata:X


    Te iubesc:X

    RăspundețiȘtergere