marți, 20 august 2013

Mi-aduc aminte prima data cand te-am vazut ..te-am privit in ochi,dar nu am vrut sa privesc dincolo de ei.Imi era teama de ce puteam zari in profunzimea lor. Incercam sa ma ascund dupa fiecare zambet pe care ti-l aratam..dar m-ai prins. Nu ai spus nimic atunci.Doar m-ai cuprins in brate..Ma simteam atat de aproape de tine,incat mirosul parfumului tau imi scalda simturile intr-o mare de placere. Am ramas acolo tacuta pana cand mi-am dat seama ca ar fi cazul sa intrerup acel moment.N-ai zis nimic,m-ai lasat sa plec..Ma simteam vinovata pentru ca nu avusesem curaj sa te privesc cu adevarat. Iar acum..iubesc ce vezi ,si ce ascunzi .Iubesc ce arati sau insinuezi.Iubesc ca esti sau ce imi imaginez.Iubesc ca esti tu si ca esti al meu.Iubesc ce daruiesti sau ce primesti .Iubesc intrebarile tale si raspunsurile.Iubesc indoielile tale dar si siguranta.Te iubesc in simplu si complex . Iubesc ce zici sau ce nu zici.Iubesc amintirile tale,uitarile tale.Iti iubesc mirosul,aroma.Te iubesc in sarut si in distanta.Si iubesc ce iubesti.Eu te iubesc .Te iubesc pentru iubire fara dublu tais.Te iubesc si daca as putea sa nu te iubesc,stiu ca te-as iubi oricum la fel..Te iubesc cu orgoliul de a iubi.Te iubesc pentru ceea ce poti,si ce esti .Iubesc ce afirmi,ce negi.Iubesc ce zici si ce gandesti.Iubesc cat masori si cantaresti.Si iubesc ce pierzi si ce lasi.Iti iubesc bucuria si tristetea .Te iubesc trup si suflet .Te iubesc in crizele tale,si cand esti calm.Iubesc ce ceri si ce dai . Iti iubesc mangaierile.Te iubesc pe moment si pentru totdeauna .Te iubesc in Raiul tau si in Infernul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu