luni, 17 iunie 2013

iubitule..

Iartă-mă pentru acele momente în care am putut şi n-am vrut. Iartă-mă pentru acele dăţi în care nu te-am lăsat să mă săruţi pentru că îmi ştergeai rujul. Iartă-mă pentru cuvintele tăioase şi pentru tonul ridicat cu care ţi-am vorbit uneori. Iartă-mă pentru egoismul meu şi pentru acele momente în care m-am gândit numai la mine. Iartă-mă pentru clipele în care eram prea obosită să te ascult şi nu te-am lăsat să vorbeşti. Iartă-mă pentru că te-am făcut să te simţi mic uneori, pentru că te-am criticat şi ţi-am analizat dur fiecare gest şi fiecare cuvânt. Iartă-mă pentru nervii cauzati din vina mea. Iartă-mă pentru că uneori uit să mă bucur alături de tine. Iartă-mă pentru că sunt atât de nesăbuită şi de impulsivă câteodată. Iartă-mă pentru că îţi cer iertare din tot sufletul abia acum. Te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu