duminică, 22 iulie 2012

vara asta

In vara asta vreau sa fac un lucru pe care nu l-am mai facut, un lucru care sa formeze o amintire noua, cat se poate de frumoasa. In vara asta o sa las deoparte grijile de tot felul si o sa traiesc clipa. Clipa mea, momentul meu. In vara asta o sa incetez sa ma mai gandesc la ceea ce cred ceilalti despre mine si o sa ma bucur de fiecare zi. In vara asta vreau sa imbratisez strans marea si sa-mi rasfat privirea cu un soare mare si luminos care iese din pantecul ei. In vara asta vreau sa am doar prieteni in jur, alaturi de care sa-mi petrec cele mai frumoase zile. In vara asta o sa ascund o raza de soare in sufletul meu pentru zilele in care sunt furtuni. In vara asta vreau sa ma simt cel mai iubit, cel mai frumos, cel mai apreciat om de pe Pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu