luni, 6 mai 2013

instabilitate

"Durerea şi dezamăgirea ce l-au cuprins aveau desigur un nume, o semnătură. Era semnătura ei - "suma tuturor femeilor" pe care el le avusese de-a lungul vremii şi pe care el le rănise la rândul lui. Abia acum aflase că nu va mai fi niciodată cel care a fost până s-o întâlnească şi să o aibă în braţele lui. '' Cand am gasit citatul asta mi-am pus un semn de intrebare ..Oare tu chiar ma iubesti atat de mult pe cum imi spui ? Mi-e frica,mi-e frica de tine . N-ai idee cat incerc sa-mi tin in frau sentimentele mele pentru tine.Nu vreau sa ma ranesti ,pentru ca daca ai face asta,as ramane cu nimic. Incerc sa-ti ofer tot ce pot si ce nu pot ca sa fie bine pentru tine,pentru mine,pentru noi .Cu toate ca acum esti in spatele meu si dormi si ma pot intoarce oricand langa tine sa te tin in brate ,mi-e frica. Mi-e frica pentru mine ,maine ai putea sa nu ma mai bagi in seama.Pentru ca asa esti tu..desi incerc sa te cunosc ,de fiecare data cand cred ca incep sa te cunosc mai bine ,faci tu ceva si-mi dai totul peste cap . De ce ? Esti instabil in ganduri ..si ma omoara pe dinauntru chestia asta ,jur ! Si daca ti-as spune toate astea ,nici nu m-ai baga in seama ..vorba aia ''iti intra pe-o ureche si-ti iese pe alta.'' In fine ,ma pun in pat langa tine ..in bratele tale mi-e cel mai bine ,imi gasesc refugiul in tine ! Ai sufletul meu la picioarele tale şi visele la fel. Sperantele mele sunt ale tale toate, asa au fost dintotdeauna. De ce refuzi iubirea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu